Acı



Belki avatarca olacak ama, yeryüzüne görünmez bağlarımız olsa (belki vardı da evrimleşirken kopardık) , yeryüzünde herhangi bir insanın çektiği acıyı biz de  hissedebilsek.

O zaman bu kadar hoyrat davranmazdık belki de birbirimize.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

babama - ode to my father -ode an meinen Vater

pusula - the compass - der Kompass

aforizmalar 2 - aphorisms 2- aphorismen 2