dilek

Başka dilek isimli yazım var mı bilemiyorum ? Ama bu aralar, aslında bayadır ara ara uğrayan bir dileğim var. Her aklıma gelişinde içimi titreten. Olsa diyorum hayırlısı ile, ne güzel olur....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

babama - ode to my father -ode an meinen Vater

pusula - the compass - der Kompass

aforizmalar 2 - aphorisms 2- aphorismen 2